25.5.2012

I've got a million things that I need to do but they're all secondary

Kuinka siistiä on, että kokonainen elokuva löytyy YouTubesta? Kuinka siistiä, että se elokuva on juuri se, jonka olet halunnut nähdä siitä lähtien, kun bongasit siitä mainoksia Lontoon ja Pariisin metrokäytävillä?

Kuinka siistiä taas se, että se elokuva on tosi symppis ja aika lailla odotusten arvoinen? Tai puolestaan se, että itse elokuvaakin parempaa on sen musiikki? Ja siisteintähän on se, että kyseisen musiikin on tehnyt ja esittänyt yhden lempibändisi, eli Arctic Monkeysin Alex Turner!

Aika siistiä kyllä, sanon minä!


Voiko näitä biisejä olla rakastamatta, kun niissä sanotaan asioita, kuten:

Tomorrow I'll be faster
I'll catch what I've been chasing after
And have time to play
But I'm quite alright hiding today

Minäkin taidan piileskellä tänään, jotta huomenna jaksan olla nopeampi.

6 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Tää leffa musiikkeineen on kyllä aivan ihana! Mulla kävi vähän toisin, että olin odottanut leffan olevan ihan toisenlainen. Kivahan se silti oli, erilainen vaan :-) Visuaalisesti todella kaunis toteutus miellyttää munkin silmääni.

    VastaaPoista
  3. ooo, musta tuntuu että oon ehkä lukenu tän kirjana! voisin tuhlata loppuillan tämän katsomiseen :-D

    VastaaPoista
  4. ida: mulla oli odotukset vähän turhankin korkeella ja vasta ihan lopussa aloin oikeesti tykätä tästä elokuvana enkä vaan hyvänä musiikkivideona, hehe :-D

    pauliina k.: tää on oikein suositeltava ilta-aktiviteetti, vois niitä iltoja huonomminkin tuhlata :-)

    VastaaPoista
  5. ARvaas mitä, katsottiin tämä leffa eilen illalla ihan ilman mitään ennakko-odotuksia ja sehän oli hyvä! ja ihanat musiikit -olin juuri löytänyt nuo leffamusat pari päivää aiemmin sun toukokuiselta playlistiltä :-) JA hei kuules, nyt olen terve! nähdäänkö ens viikolla? viikonloppu kulunee siskon yo-hässäköissä!

    VastaaPoista
  6. ida: hauskaa, kiva jos tykkäsitte! :-) jee, mäkin oon (ainaki melkein) terve jo! nähdään vaan! etin sut facebookista käsiini nii sovitaan vaikka siellä tarkemmin? :))) kivoja ylppärijuhlia, niissä on kyllä hässäkkää ja hulinaa kerrakseen! ;-)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.