4.12.2011

They were all yellow

Mua ahdistaa aina, jos oon kokomustissa. Silloin tuntuu jotenkin synkältä ja no, tylsältä. Mulla on joskus ollut sininen kausi, ehkä viidennellä luokalla ja myös punainen kausi joskus ysin aikoihin. Ennen kirkkaan värit oli se juttu, nykyään tykkään jo aika lailla murretuistakin sävyistä. Tänä syksynä sinapinkeltainen on vienyt mun sydämen, kuten mainitsin aiemmin. Muutenkin kaiken pimeyden keskellä huomaan, että mun silmä bongailee kaikkea keltaista, valon puutetta ja aurinkoa ikävä? JOO!

IMG_8140

Kaikki alkoi anorakista, jonka löysin Bonuksesta alkusyksystä. Mahtavaa innostua ulkoiluvaattesta näin paljon ja kiva että edes jossain vaatteessa mahtuu kokoon XS, haha.

 IMG_8132

Jokin aika sitten ostin lisää teetä, vaikuttikohan paketin väri jotenkin alitajuisesti? Mutta tää oli kyllä ensimmäinen pettyminen Clipperiin, toi ei maistu oikein miltään, höh. Ois pitäny pitäytyä vain siinä chaissa.

IMG_8144

Yksi mun lempikangaskasseista on Berliinistä ostettu aseistettu panda. Se on melko likainen, mutten uskalla pestä sitä enää uudestaan, kun ekan pesukerran jälkeen se näytti hieman oudolta...

IMG_8150

Eilen käytiin sukkaostoksilla ja kappas, sinapinkeltaista!

IMG_8127

Mun lempparit keltaiset asiat on tässä. Lontoosta ostettu lompakko (Lost In Musicissa joku mies kehui sitä baaritiskillä, ai no kiva. Sitten se yritti nuolasta sitä, mitä helv...?!), äitin vanhat kasarikorvikset (mun kalleimmat aarteeni) ja paras huulirasva, vaseliini (kyllä, sen pohjassa on dinosaurustarra. Sen nimi on Timo. Timo-Dino nääs. Terveisin Roosa 20 v.).

Nyt kun sinapinkeltainen on selätetty, milleköhän lämpenen seuraavaksi; oranssille, vaaleanpunaiselle vai (huh!) liilalle?

Keltaisten asioiden lisäksi mut on tehnyt iloiseksi:

Rubikin keikka & Hang The DJ Klubilla, tanssimista pikkutunneille saakka.

Seuraavana aamuna takaisin Klubille, aamiaisbuffettia ja lyhytelokuvia.

Kaverit, joiden kanssa näitä asioita on tehty, pidetty piknikkiä sisällä, keksitty hassuja tanssimuuveja, käyty sukkaostoksilla.

Ainut tyhmä asia on, että mun pyörä varastettiin keikan aikana. Sekin oli muuten keltainen.

2 kommenttia:

  1. hahhaha nauroin paris kohdas ääneen:D mais bon, le jaune c'est aussi ma couleur préféré en ce moment:)! je vien même d'acheter un foulard jaune il y a deux jours:D de toute facon, j'aime bien ton anorak:)

    VastaaPoista
  2. kiva jos ilostutti :D moi, je voudrais faire un foulard jaune moi-même mais je ne sais pas est-ce que je sais le faire :D merci, moi aussi! ;)

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.