20.7.2011

Lähteä kun pitäisi jäädä, jäädä kun pitäisi lähteä

kirja 001
Mun pitäis niin olla nukkumassa. Mun pitää herätä samaan aikaan kuin menin eilen nukkumaan. Ja siihen on reilu pari tuntia. Oon vaan pakannut ja pakannut ja on satanut ja satanut.
kirja 005
Kuuntelen Adelea ja lakkaan kynsiä. Nukun sitten kai junassa matkalla Lontooseen.
kirja 013
 
kirja 017
Mun Ranskavuoteen mahtuu ainakin kolme Suomivuotta, niin paljon on tapahtunut. Je ne regrette (presque) rien. Viikon päästä oon jo Suomessa.
kirja 024
Olenko valmis?
kirja 030
 
Scandinavian Music Group - Valmis

2 kommenttia:

  1. ihana vihko vihkona ja sun ranska-tarinana!! tuollaisia vihko vihkoja pitäisi saada suomestakin...
    t j

    VastaaPoista
  2. se oli kai tarkoitettu nimen perusteella juhlien, häiden tms scrapbookiksi (??) mutta oli kyllä löytö niiden muovitaskuvalokuva-albumien seasta :) kiitos paljon!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.